«Азаматтарға арналған Үкiмет» Мемлекеттiк корпорациясы» қызметкерлерiмен, мемлекеттiк архив директоры Ж. Сейтжановамен мемлекеттiк қызметтер нәтижелерiн көрсету сапасына қоғамдық мониторингiн талқылау бойынша дөңгелек үстел өттi.
Ж. С. Сейтжанованың сөйлеген сөзiнен: "Қоғамдық мониторинг жүргiзудiң мақсаты көрсетiлетiн қызметтi алушылардың қанағаттану, қолжетiмдiлiгiмен және рәсiмдерiне мемлекеттiк қызметтер көрсету тәртiбiн, көрсетiлетiн қызметтi берушiлермен, проблемалық мәселелердi анықтау кезiнде оларды көрсету деңгейiнiң сапасын анықтау болып табылады. Қоғамдық мониторинг жүргiзу қорытындысы бойынша қызмет алушылардың мемлекеттiк қызмет көрсету сапасын қанағаттану деңгейiн құрады, республика бойынша — 72,8 %. Тексеру нәтижелерi бойынша қызмет алушы «Азаматтарға арналған Үкiмет» мемлекеттiк корпорациясымен көрсетiлетiн қызметтi алушылардың толығымен қанағаттандырылу нәтижесi-66,5% — ға, ал өтiнiш бiлдiру қызметтi көрсетiлетiн офисiнде толығымен қанағаттанғандар нәтижесi тек 33,4 %. Ақмола облысы екiншi орында — 4,78 балл (орташа балл-4,62 құрайды), қызмет алушылардың қанағаттану деңгейi 87,4 %.
Мемлекеттiк қызмет көрсету сапасына қоғамдық мониторинг нәтижелерiн талқылау соңында, мемлекеттiк архив директорымен «мұрағаттық анықтамалар беру» мемлекеттiк қызметтiн алушының толық қанағаттандыру үшiн өтiнiш бiлдiру қызметтi бұзушылығын болдырмау мақсатында және сапалы қызмет көрсету үшн ұсынылды:
1. Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтер саласындағы қолданыстағы заңнамалар- ҚР-ның «Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтер туралы» Заңын, «Мұрағаттық анықтамалар беру» мемлекеттiк қызметiнiң регламентi мен стандартын сақтау.
2. мемлекеттiк қызмет көрсету принциптерi мен қолжетiмдiлiк ұстанымдарының сапасын бұзбай мерзiмдерге сәйкес келу.