A- A A+
Ақмола облысы цифрландыру және архивтер басқармасының «Жақсы ауданының мемлекеттік архиві» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Ақмола облысы цифрландыру және архивтер басқармасы жанындағы Жақсы ауданы мемлекеттік архивінің 2022 жылғы мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі қызметі туралы есебі

1) көрсетілетін қызметті беруші туралы мәліметтер

Ақмола облысы цифрландыру және мұрағаттар басқармасы жанындағы Жақсы ауданы мемлекеттік архивінің 2022 жылғы Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі қызметі туралы есепте.

2) Мемлекеттік қызметтер туралы ақпарат

— Көрсетілген мемлекеттік қызметтер саны: мемлекеттік архивте 1 мемлекеттік қызмет көрсетіледі.

Құжаттарды қабылдау және Мемлекеттік қызметтерді көрсету нәтижелерін беру: 1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі; 2) Ақмола облысы бойынша «Азаматтарға арналған үкімет «мемлекеттік корпорациясы» коммерциялық емес акционерлік қоғамы; 3) «электрондық үкіметтің» веб-порталы арқылы жүзеге асырылады www.e.gov.kz.

Форма оказания государственной услуги электронная (частично автоматизированная)/қағаз түрінде.

Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.

2022 жылдың қорытындысы бойынша Мемлекеттік қызметтер саны 783 құрады:

 — «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы арқылы— 216;

 — веб-портал арқылы www.e.gov.kz — 250;

 — көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы (мемлекеттік мұрағаттар арқылы) — 317.

Мемлекеттік архивте 1 «E-gov» өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы орнатылған.

2. Көрсетілетін қызметті алушылармен жұмыс

1) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер.

«Архивтік анықтамаларды, архивтік құжаттардың көшірмелерін немесе архивтік үзінділерді беру» мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпаратты: мемлекеттік архивтің ақпараттық стендінде, мемлекеттік архив сайтында, Жергілікті «Жақсы жаршысы» газетінің беттерінде, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтамалық қызметтердің байланыс телефондары интернет-ресурста Көрсетілген www.gov.kz. Бірыңғай Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі байланыс орталығы 1414, 8 800 080 7777.

2) мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің жобаларын жария талқылау туралы ақпарат.

«Архивтік анықтамаларды, архивтік құжаттардың көшірмелерін немесе архивтік үзінділерді беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметі бойынша есеп мемлекеттік архивтің сайтында және әлеуметтік желілерінде жариялы талқылау үшін орналастырылады, онда әрбір адам есептерді қарап, түсініктемелер қалдыра алады.

3) мемлекеттік қызметтер көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндіру жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбаттар және басқалар).

Мемлекеттік қызметтер көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз ету және көрсетілетін қызметті алушылардың хабардар болуын арттыру мақсатында 2022 жыл ішінде: 1) 8 - семинар, (дөңгелек үстел, акциялар); 2) 4 - мемлекеттік архив қызметкерлерінің мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы Жергілікті «Жақсы Жаршысы» газетінде сөйлеген сөздері; 3) 1- (Мемлекеттік қызметтер жәрмеңкесі тақырыбы «Мұрағат сала саласында мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері») әлеуметтік желілерде: Instagram.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерістерін жетілдіру жөніндегі қызмет

1) 2022 жылы «электрондық үкімет» порталы арқылы мемлекеттік қызметті орындау бойынша Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін оңтайландыру және автоматтандыру нәтижелері:

2022 жылы мемлекеттік мұрағатпен «электрондық үкімет» порталы арқылы 250 қызмет көрсетілді.

2) мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар.

           2022 жылы Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясының Ақмола облысы бойынша филиалында 2 архивист, Мемлекеттік архив директоры, біліктілікті арттыру курстарынан өтті.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау

1) Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдары туралы ақпарат (қосымша).

2022 жылы Мемлекеттік қызмет көрсету туралы шағымдар тіркелген жоқ.

5. Көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына одан әрі тиімділігі мен қанағаттанушылығын арттыру перспективалары.

            Азаматтардың өтініштерімен жұмыс істеуде, оның ішінде волокит және бюрократия фактілерінің жолын кесу, ашықтық саясатын қалыптастыру мақсатында кәсіби тәсілді қолдану, сондай-ақ ЭҮП арқылы «Архивтік анықтамалар, архивтік құжаттардың көшірмелері немесе архивтік үзінді көшірмелер беру» мемлекеттік қызметін алу туралы халықты хабардар ету («электрондық үкімет» порталын танымал ету үшін бұқаралық ақпарат құралдары, әлеуметтік желілер және т. б.).

Директоры Т. Смағұлова

Комментарии







Очистить данные формы



Парақтағы соңғы өзгерістер:: 28.02.2023 18:03
@2025 Ақмола облысы цифрландыру және архивтер басқармасының «Жақсы ауданының мемлекеттік архиві» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Яндекс.Метрика
Сайтты сүйемелдеу: «Интегро компаниясы»